maandag 23 juni 2008

Yoepiieeeee......




We zijn gearriveerd!!! Het was een hele lange en moeizame reis. Maar erg leerzaam ook. Zelf dacht ik dat ik bijna alles wist over het digitale wereld, nou mooi niet.
Voor mijn werk kan ik niet veel gebruiken, maar prive zijn er wel handige dingen tussen. Zoals Flickr... Ik heb altijd moeite gehad met foto's, ze brengen dan weer ophalen en dan weer sorteren in een album. Nu gaat het allemaal digitaal en je kunt delen met je maar wilt. Het zou anders zijn geweest als ik in een bibliotheek zou werken.
Ik heb erg genoten van ons reisje en we zijn mooi op tijd om mee te vieren, want Turkije zit in de finale!!

1 opmerking:

Overijssel - Plaatsbeschrijvingen 1880-1930 zei

Gefeliciteerd Hoge Hakken, het ontvangstcommité voor de Oriënt Express heeft wel hele fraaie hoofddeksels!
Je wilde halverwege opgeven maar hebt toch doorgezet en daar mag je trots op zijn. Jouw weblog is één van de fleurigste die ik gezien heb. Je hebt een echte eigen stijl. Je hebt je diploma dik verdiend - ik lijk wel een schoolmeester....

Mario cart underground