donderdag 15 mei 2008

Del.icio.us...... ding 10

Na de lekkere warme dagen, moeten we toch maar weer verder.Del.icio.us klinkt wel erg 'heerlijk', maar vond het zelf niet erg interessant. Want je kunt al op zich de sites onder je favorieten zetten.Maar gelukkig zit er wel een klein verschil. Nadat je de site heb ingevoegd, krijg je al te zien wie er nog meer het gebruiken... En ja hoor, toevallig kom ik mijn collega Stefan tegen..... (digitale wereld is groot, maar ook weer erg klein) Zet ik onze site(van OBD) erin, zie ik mijn reisgenoot fotodadas, kijk dat maakt het weer leuk....

4 opmerkingen:

Overijssel - Plaatsbeschrijvingen 1880-1930 zei

Ha Hoge Hakken, wie weet wie je allemaal nog meer tegenkomt....
Heb je al gekeken naar ding 11 en 12. Wist je dat op de 23Dingen wiki nog niets staat over Turkse recepten? Kun jij daar voor zorgen?

Overijssel - Plaatsbeschrijvingen 1880-1930 zei

Hoge Hakken, je hebt al een paar keer laten blijken over veel talent te beschikken. Laat ons er ook nog eens van mee genieten!
Fatma, bu isi yarida birakma, devam etsen cok iyi olur.

Anoniem zei

Hey Tonnie, wat is dit??? Nooit geweten dat je turks kon spreken. Maar ja, het wordt niet voor niets ontdekkingsreis genoemd... tamam elimden geleni yapacagim... (niet aan fotodadas vragen he!)Yapacagima bende inaniyorum... echt.

Overijssel - Plaatsbeschrijvingen 1880-1930 zei

Sale maleikem! I know you can do it. Ich weiss du kannst das machen. Je sais tu peut le faire of zoiets.

Mario cart underground