vrijdag 30 mei 2008

Wiki cici


Ondanks het drukte op 't werk, heb ik toch tijd kunnen vinden om me te verdiepen in de wereld van Wiki. En nog leuker, ik heb gelijk ook wat plaatjes erop kunnen zetten.
Waar ik nog hulp bij moet hebben is: hoe zet ik een ding erop?? Bijv. een recept van turkse pizza, dat is me niet gelukt. Vond het recept op wiki zetten moeilijker dan pizza bakken. En ik vind dat er staat zoveel dingen staan. (Voor een persoon die bijna nooit meer leest lijkt het zo natuurlijk...) Wat vind ik spannend? Zoals het versieren van bloggen, spelen met kleuren en dingen erop zetten die blinken. En aller belangrijkste plek voor mij is de keuken. Ik kook niet elke dag hetzelfde gerecht, nee gelukkig niet. Je kunt zelfs pizza op verschillende manieren bakken en dat is het leuke kant.
Maar ja, de vraag is of je dit ook kunt gebruiken op je werk? Voor mijn functie niet echt... maar misschien wel voor onze afdeling: personeel en organisatie --> voor de klanten. Wie weet....

Geen opmerkingen:

Mario cart underground